VšĮ Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centras Registratūroje pagerino skambučių registravimo technines galimybes bei perskirstė žmogiškuosius išteklius. Įstaigoje įdiegta skambučių centro sistema, leidžianti operatyviai valdyti komunikacijos kanalų srautus, vykdyti skambučių analizę, optimaliai išnaudoti žmogiškuosius resursus, gerinti klientų aptarnavimo kokybę bei didinti įstaigos darbo efektyvumą.
Ši telekomunikacinė paslauga skirta centralizuotam įstaigos įeinančių skambučių valdymui. Paslauga veikia telefoninės stotelės principu – automatiškai atsiliepia į klientų skambučius, sudaro skambučių eiles, skirsto įeinančių skambučių srautus įstaigos darbuotojams, kaupia skambučių statistiką, vykdo pokalbių įrašymą.
Nauda įstaigai ir pacientams:
- Greitas skambučių aptarnavimas;
- Minimizuojamas skambučių praradimas;
- nuolatinis grįžtamasis ryšys;
- Jeigu klientas neprisiskambino, registratorė atskambina, ir užregistruoja pacientą, ar suteikia kitą reikiamą informaciją.